« گردهمایی دبیران دوره راهنمایی منطقه با سرگروههای آموزشی استان برگزار شد »
گردهمایی دبیران مقطع راهنمایی به همراه سرگروههای آموزشی منطقه اشکنان با حضور سرگروههای آموزشی استان در تمام رشته ها در تاریخ 4/10/87 رأس ساعت 8 صبح در محل سالن آمفی تئاتر آموزشگاه طالقانی برگزار گردید. در ایتدای جلسه آقای مظاهری ریاست اداره ضمن عرض خیرمقدم حضور میهمانان و مدعوین محترم به تفصیل پیرامون مسائل و مشکلات آموزشی و راهکارهای کیفیت بخشی آموزشی سخن گفتندکه در قسمتی از بیاناتشان اظهار داشتند سرگروههای استان سرآمد معلمان در سطح استان هستند لذا انتظار می رود که از حداقل فرصت حداکثر استفاده را ببرند و از معلمان گرامی منطقه نیز خواستند که مسائل و مشکلات خویش را در زمینه نحوه ی تدریس و مفاهیم و موضوعات کتب درسی با حضور سرگروههای استانی و منطقه حل و فصل نمایند. و اگر در آینده با مشکلاتی مواجه شدند در اسرع وقت هماهنگ کننده سرگروههای آموزشی اداره را در جریان قرار دهند . پس از آن معاونت آموزشی اداره نیز طی سخنانی مسائل و مشکلات آموزشی منطقه را گوشزد نمودند و خواهان ارتقای سطح کیفی آموزشی در مدارس راهنمایی شدند و سپس جلسه کارگروهی در رشته های مختلف با حضور سرگروههای مربوط آغاز شد که تا ساعت 15/12 ظهر ادامه پیدا کرد و راهکارهای کیفیت بخشی آموزشی را مورد بررسی قرار دادند.
سازمان آموزش وپرورش فارس