به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش منطقه اشكنان روز سه شنبه 25/8/89 ساعت 15 عصر دومين جلسه توانمند سازي معاونين و مربيان پرورشي با عنوان نقش هنر در پرورش و تربيت نوجوانان و جوانان با مبحث نمايش     صحنه اي توسط عندليب مدرس استاني در محل نماز خانه اداره برگزار گرديد در اين جلسه عندليب ضمن اشاره به حساسيت نقش هنر در پرورش و شكوفايي و خلاقيت در دانش آموزان نكاتي را راجع به چگونگي اجراي طرح بيان نمود در ادامه به مراحل اجراي يك نمايش در مدارس پرداخت و در پايان يك نمايش صحنه اي را با حضور چند نفر از همكاران بصورت عملي اجرا نمود.